Foto: Johny Kristensen
15-09-2021
Medlemsservice skal opdateres til en nyere version. I forlængelse heraf inviterer projektgruppen til en række webinarer om introduktion til systemet.

Medlemsservice lukker mellem den 1.-5. oktober

Når den nye version af Medlemsservice træder i kraft den 5. oktober vil du opleve, at tingene ser anderledes ud, end du er vant til. Nogle funktioner flytter til et andet sted - og nye funktioner kommer til. Projektgruppen er klar til at hjælpe alle godt på vej: De opdaterer vejledninger, laver videovejledninger og udbyder fysiske kurser i hele landet efter opdateringen.

I forbindelse med opdateringen af Medlemsservice, lukkes der for adgangen til systemet fra fredag den 1. oktober indtil tirsdag den 5. oktober, når den nye version er klar. Men alllerede inden opdateringen vil du kunne smugkigge på det nye system i vores kursus-version af Medlemsservice. Det er den version, vi bruger, når vi holder kurser. Her kan du fx slå adresser eller telefonnumre op men altså ikke lave blivende rettelser. Link til kursussystemet: https://mskursus.spejdernet.dk/ 

Kom med til webinar

Projektgruppen har planlagt flere webinarer for gruppeledere/medlemsansvarlige og kasserere/økonomiansvarlige. Disse afholdes:

Tirsdag den 28/9 kl. 19.30-22.00
Alle gruppeledere og medlemsansvarlige inviteres til det første kig i det opdaterede Medlemsservice. Der er plads til 200 deltagere og aftenens formål er at gå på opdagelse i det opdaterede Medlemsservice. Du får vist, hvordan de mest brugte funktioner ser ud, og du får præsenteret de nye funktioner i medlems- og arrangementsdelen. Aftenen starter med et oplæg op efterfølgende er der mulighed for at spørge ind til netop de funktioner, som du er interesseret i. Tilmelding via dette link senest dagen før: attendee.gotowebinar.com/register/6051912527764534543

Torsdag den 30/9 kl. 19.00-21.00
Alle gruppekasserere og økonomiansvarlige inviteres til det første kig i regnskabsdelen af det opdaterede Medlemsservice. Der er plads til 200 deltagere og aftenens formål er at gå på opdagelse i det opdaterede Medlemsservice. Du får vist, hvordan de mest brugte funktioner ser ud, og du får præsenteret de nye funktioner i regnskabsdelen. Aftenen starter med et oplæg, og efterfølgende er der mulighed for at spørge ind til netop de funktioner, som du er interesseret i. Tilmelding via dette link senest dagen før: attendee.gotowebinar.com/register/8500960329426307087

Alle webinarer er åbne for De grønne pigespejdere, KFUM-Spejderne og Danske Baptisters Spejderkorps.

For yderligere information og vejledninger

På siden https://medlemsservice.nu/ kan du finde informationer på support, bruger-til-bruger muligheder samt skriftlige vejledninger til medlemsservice. 

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte korpskontoret på mail: info@kfumspejderne.dk, mobil: 70 10 26 66 eller projektleder Kristian Rostgaard på kristian@kfumspejderne.dk eller på mobil: 22229421.

Spejderhilsen
Projektgruppen Medlemsservice