Foto: Johny Kristensen
12-09-2018
KFUM-Spejderne søger en studerende til at hjælpe med support i Medlemsservice. Læs mere om jobbet her. Ansøgningsfrist er 20. september 2018.

KFUM-Spejderne søger studentermedhjælper til Medlemsservice

KFUM-Spejderne søger en studerende, der kan hjælpe os med brugersupport og andre administrative opgaver herunder vedligeholdelse af data i vores medlemssystem, som alle vores 450 grupper benytter til medlemsregistrering.

Dine opgaver

Din primære arbejdsopgave vil være support til vores ledere i vores lokale spejdergrupper og i forbindelse med medlemsregistrering. Derudover skal du hjælpe i administrationen med at løse de daglige opgaver.

Du kan forvente at skulle løse følgende typer af opgaver:

  • Support af vores lokale frivillige, når de har spørgsmål eller udfordringer i brugen af Medlemsservice
  • Vedligeholdelse af vores medlemsdata
  • Udarbejde og opdatere vejledninger til Medlemsservice
  • Undervise på kurser for frivillige

Din profil

Vi forestiller os, at du er under uddannelse inden for IT/administration eller f.eks. forvaltning og har lyst til at arbejde i og har erfaring med det frivillige foreningsliv.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til

  • Medlemssystemer generelt – vi bruger en eget udviklet platform baseret på Odoo
  • MS-office (særligt Excel)
  • G-Suite (Education)

Derudover skal du være god til at formidle skriftligt såvel som mundtligt.

Vi tilbyder

  • et arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på hjælpsomhed, åbenhed og dialog
  • et job, hvor du kan være med til at gøre en forskel for de mange frivillige hos KFUM-Spejderne
  • gode kollegaer, der brænder for deres arbejde
  • oplæring af og sparring med kollegaer

Hvem er vi?

Vores administration består af fem faste medarbejdere og en studentermedhjælper. Derudover er vi 18 andre ansatte på Admininstrationscentret i København og yderligere 12 medarbejdere på Spejdercenter Houens Odde ved Kolding.

Vores administration løser en bred vifte af funktioner, der spænder fra support til vores frivillige om medlemsregistrering og fakturering, til bogføring, regnskab og løn. Dertil kommer en række projekter, hvor der indgår ekstern finansiering med krav til dokumentation og rapportering. Ud over den administrative afdeling på fire personer, har 15 andre ansatte deres daglige gang her i Spejdercenter CPH i Sydhavnen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er i udgangspunktet 15 timer ugentligt. Det er muligt at arbejde fleksibelt, så arbejdet kan passes sammen med studie.

Lønnen er 138 kr. i timen + feriepenge. Tiltrædelse snarest muligt.

Praktiske oplysninger

Arbejdsstedet er Wagnersvej 33, 2450 København SV.

Du skal regne med mødeaktivitet rundt i hele landet en gang imellem. Weekend- og aftenarbejde kan forekomme.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Jan Tolstrup, jantolstrup@kfumspejderne.dk, tlf. 22229431.

Ansøgningsfristen er 20. september 2018. Ansøgning med CV og evt. andre relevante bilag sendes til job@kfumspejderne.dk.

Søg jobbet

Send din ansøgning med CV og evt. andre bilag til job@kfumspejderne.dk senest 20. september 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte administrationschef Jan Tolstrup, jantolstrup@kfumspejderne.dk, tlf. 22229431.

Hvad er Medlemsservice?

Spejdernes Medlemsservice er vores medlemssystem vi har udviklet sammen med de øvrige danske spejderkorps, hvor vores lokale grupper har adgang til at registrere medlemmer, oprette arrangementer og udarbejde regnskab.

Hvem er KFUM-Spejderne?

KFUM-Spejderne i Danmark er en landsdækkende spejderorganisation med 28.000 medlemmer, herunder 6.000 aktive ledere.

Vi er en frivilligorganisation med en stab af ansatte, der støtter op om det frivillige engagement i en stærk frivilligkultur.

KFUM-Spejderne giver børn og unge mod til sammen at tage ansvar for en bedre verden. Vores vision er: Sammen rykker vi verden - med vilje.