Så er PL/PA tilbage.
18. til 20. marts 2022 åbner vi igen dørene for en omgang PL/PA, lige som du kender det.
Startdato: 18-03-2022 19:00
Slutdato: 20-03-2022 14:30
Pris: 260 kr.
Tilmeldingsfrist: 04-03-2022
Max antal deltagere: 30
Arrangørs navn: Kongeå distrikt
Arrangør e-mail: larsen@spejdernet.dk
Arrangør telefonnummer:
Stednavn: Kongeådalens Efterskole
Adresse:
Dovervej 19
6660 Lintrup
Tilmeldingslink:
Tilmeld dig her

PL/PA 2022

PL/PA... Is back

Om lidt skriver vi 2022 og det er igen tid til et PL/PA-kursus.

PL/PA foregår igen på Kongeådalens efterskole.
Tjek-in åbner kl. 19:00 og alle skal være klar kl. 19:30.
Kurset slutter søndag kl. 14:30.

PL/PA er for alle spejdere mellem 11 og 16 år.
Når du tilmelder dig, skal du tilmelde dig som:
PL1: hvis du deltager for første gang og er mellem 11 & 13 år.
PL2: hvis du deltager for anden gang og er mellem 13 & 14 år.
PL3: Hvis du deltager for tredje gang og er mellem 14 & 16 år.

Deltager du for første gang, men er ældre end 13 år, skal du tilmelde dig efter din alder, som PL2 eller PL3.
Har du spørgsmål til tilmeldingen kan du kontakte kursusadministrationen på larsen@spejdernet.dk.

Der er 30 pladser, efter først-til-mølle.

Når du har tilmeldt dig, modtager du et deltagerbrev på mail. Sørg for at læse brevet godt igennem, så du husker alt og kommer til tiden ;-)

Når du tilmelder dig, skal du være omhyggelig med at oplyse om eventuelle madallergier og handicaps, såsom ordblindhed, diagnoser mv.

Ifm. GDPR beder vi om en fototilladelse. Ved accept gives der tilladelse til, at vi må bruge profilbilleder som reklame for kurset.

Op mod kurset opdatere vi løbende vores facebookside med antal restpladser. Vores facebookside kan du finde her: https://www.facebook.com/plpa4801

I deltagerbrevet står også ovenstående beskevet, samt meget mere. Husk at læse brevet godt igennem.

Corona:
I 2021 aflyste vi kurset pga. corona. Vi forsøger nu igen og håber at vi kan få lov at afholde kurset denne gang.

Ift. corona tager vi visse forholdsregler. Bla. færre deltagere, fokus på håndhygiejne herunder afspritning før og efter instruktioner og alle måltider. Ligeledes inddeles deltagerne i "bobler" som de skal færdes i hen over weekenden.

Vi følger løbende med i opdateringer af restriktioner og retningslinjer, hvor på vi vurderer om kurset kan afholdes. Bliver kurset aflyst vil alle tilmeldte få besked herom i god tid.

Vi håber at se en masse kendte ansigter, samt nye, som er klar på en weekend fyldt med aktiviteter og oplevelser.